سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت با عصمت همراه است . [امام علی علیه السلام]
فانوس 12

    اجازه بدهیم کسانی که واقعا لایقند وتوانایی نماینده شدن درمجلس را دارند با رای واقعی مردم انتخاب شوند تااین کشور بهتر ازاین پیشرفت کند وشکوفا شودوبگذاریم،آنهایی که میتوانند حرف دل ودرد این مردم رابهتر بگوش مسئولین بلند پایه برسانند،انتخاب شوند.باسهل انگاری ما شاید کاندیدایی که شایستگی لازم را داراست نتواند به مجلس راه یابد...

    نگذاریم افراد سودجو که ندانسته نوعی دشمن مردمند ازسادگی وپاکی این ملت شریف سوء استفاده کنند ومردم را  فقط برای بالا رفتن مثل نردبان استفاده کند!

    دردوره قبل درشهرستان ...سه نفر از آقایان رقابت سالمی داشتند،ولی وقتی یکی از آنها احساس کرد که شاید نتوان انتخاب شود وپیروزی بزرگ را ازآن خود کند دست به یک کار غیر قانونی زد که از یک کاندیدای مجلس شورای اسلامی واقعا بعید بود.

    به نزدیکان خود دستور داداز روستاها وشهرستانهای همجوار نزدیک وافرادی که شناسنامشون مهر انتخابات نخورده وهنوز رای ندادند رایشان را با پول بخرند وسواراتوبوس کنند وبیاورند ودرشهرستان مربوطه به نام کاندیدای مورد نظررای بدهند وبعد سوارهمان اتوبس شده وبه خانه هاشون برگردند.

    مردم عزیز شما خودتان قضاوت کنید که چگونه حق کانداهای دیگر ضایع میشود ...

    کاندایی که با دوزوکلک میخواهد نمایندگی این مردم رادرمجلس بر عهده بگیردوقانون را درکشور به این بزرگی احیا وزنده کند.حتی نمیتواند بر نفس خود فائق شود برخودشون رحم نمیکند هیچ انتظاری نباید ازاو داشت!آیا شما چنین افرادی راتایید میکنید وسرنوشت کشورتان را به دست چنین کسانی میسپارید!

     یکی دیگر ازقانون شکنی های بعضی از کاندیداها اینه که دوسه ماه مانده به انتخابات شروع به دادن ولیمه ها ومهمانیهایی در هتلها ومساجد روستاها ومنزل دوستان ونزدیکانشون میکنند وباایراد سخنرانی مردم را به خودشون جلب میکنند درحالی که هنوز زمان تبلیغاتشون از سوی وزارت کشور اعلام نشده!!!

اطرافیان بعضی از کاندیداها بعد ازاتما م وقت تبلیغات دست از کار نکشیده تا وقتی که هنوز هوا روشن نشده به کارشون ادامه میدهند یعنی قانونی که برای همه یکسان است زیر پا میگذارند وخودشان رااز دیگران جدا می دانند .

   هموطن ایرانیم در انتخاب خودمون دقت کنیم ،مجلس شورای اسلامی مکان پاکیست ، سعی کنیم پاکترین انسانها را انتخاب کنیم که سرنوشت کشور وملت بزرگ ایران در مجلس رقم میخورد...


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط مهیارایرانی 90/12/4:: 4:0 عصر     |     () نظر